A hívás során első lépésként egy tapasztalt szakember átbeszéli a munkavállalóval problémája jellegét (jogi, pénzügyi, szociális, pszichológiai esetén milyen területet érint) és mértékét (krízis, sürgős, normál). A hívásokat nálunk csak olyan pszichológus és pszichológus asszisztens kollégák érkeztetik, akik képesek kezelni az esetleges krízishívásokat is. A hívások egy hívósoron mennek végig, annak érdekében, hogy ne legyenek nem fogadott hívásaink. A kezdeti adatfelvétel és beszélgetés alapján beazonosítjuk hálózatunkból az adott problémára legmegfelelőbb tanácsadót, aki a problémakör szakértője.
Ezt követően értesítjük tanácsadónkat az induló új esetéről, aki normál esetben 48 órán belül, sürgős helyzetben pedig azonnal felveszi a kapcsolatot a munkavállalóval. A többi már kettőjükön áll: a jogi, pénzügyi és szociális kérdéseket több, mint tíz év tapasztalata alapján teljesen ki tudjuk szolgálni telefonon, a pszichológiai nehézségeket a munkavállalók többsége személyesen vagy online szereti megbeszélni tanácsadóinkkal.
a gyakorlatban,
hívások és esetek
kezelése
A pénzügyi megtérülést a kevesebb táppénz és munkahelyi hiányzás, a több munkával töltött nap, a hatékonyabb munkavégzés és termelékenység, valamint a fluktuáció csökkenése és ennek következtében az új munkaerő betanításán megtakarítható költségek adják.
a gyakorlatban,
hívások és esetek
kezelése
ÉRDEKES AZ EAP?
munkavállalóik jóllétével
• akik egy különleges
juttatási formát keresnek
többeket megrázó
munkahelyi esemény,
krízis
a munkahelyi környezet
nehézségről vagy
munkahelyi konfliktusról hall
vagy -megtartási
nehézségekkel, magas
fluktuációval küzdenek
a munkavállaló
számára
várható hatásai
• teljesítmény növekedés
munkavállalói
stressz-szint
munkahelyi viszonyok
• lojalitás és elköteleződés
növekedése
HR (nem náluk, vagy
legalábbis kevésbé
náluk csapódnak le
a magánéleti
nehézségek)
emberek,
adaptív
megküzdés
+36 30 4009869
+36 70 2021728