AZ ACALA TANÁCSADÓ KFT EAP SZOLGÁLTATÓI HÁTTERE

Vállalkozásunk hét éve nyújt Magyarországon EAP szolgáltatásokat. Sokáig kizárólag a világ legnagyobb nemzetközi EAP szolgáltató, az Optum Inc. hazai szolgáltatójaként voltunk jelen a piacon. A közelmúltban azonban elindítottuk önálló tevékenységünket is, mely e hét év tapasztalataira és a nemzetközi eredményekre alapoz, ugyanakkor teljesen hazai viszonyokra szabva értelmezi az EAP-ot.

Az Acala által EAP-pal lefedett munkavállalók száma jelenleg kicsivel 6 000 fő alatt van. Napi tevékenységünket e 6 000 fő és családtagjaik magánéleti és munkahelyi nehézségeiben való tanácsadás és támogatás teszi ki, valamint annak fejlesztése, hogy hogyan lehetünk partnereink számára még több segítséggel.
Hét év alatt nagyot változott a magyar piac. A kezdetben kultúridegen EAP, mára már egy elismert juttatási forma és sok vállalat által keresett szolgáltatás. Tapasztalataink alapján valljuk, hogy az EAP-ban rejlő potenciálok a legjobban úgy aknázhatók ki, ha nem csak juttatásként, hanem szervezetfejlesztési perspektívából, egy modern szervezetfejlesztési eszközként tekintünk rá. Éppen ezért közvetlen megbízásaink esetében előzetes helyzetfelmérést alkalmazunk és a HR-rel közösen alakítjuk ki a program bevezetéséhez szükséges optimális stratégiát.

Büszkék vagyunk rá, hogy a partnereink között van olyan, ahol több éven át globálisan is a legmagasabb EAP kihasználtságot sikerült elérnünk, ahogyan arra is, hogy az elmúlt két évben az EAP-ot igénybevevő munkavállalók felé kiküldött anonim elégedettségi kérdőívünk közel 100%-os elégedettséget mutat.